Levande - dag 3

 
När känner jag mig som mest levande? På hundpromenaderna, när jag går med mina hundar ute. Det finns inget bättre än de stunderna! Kanske när lilla Bes ligger brevid mig på kontoret och snarkar gött medans jag jobbar, det är svårslaget. Ullas snarkningar saknar jag, mer än ord kan beskriva! Deras två ihop va bara rekord av mysighet. 

Men idag kände jag mig levande på yoga mattan också! Jag har köpt terminskort på yoga här i stan, vilken utmaning! Jag har ypgat hemma, själv i 2 år, gått på 2 pass. Idag va mitt tredje och det var något så underbart! Fokus på andning och mig själv, 70 min bortkopplad från resten av världen, paus. Längtar efter att få göra detta 2 dagar i veckan. Dessa stunder i kombo med tid ihop med hundarna kommer göra att jag klarar allt <3 
yogareflekteradela | yogareflekteradela | |
Upp