Vad är min relation till min kropp - dag 2


Vad är min relation till min kropp?
Jag har varit på en galen resa med min kropp, från tröstätning och rekord hög vikt till hetsträning som sedan blev anorexi tills att jag står frisk idag. Ändå är inte alla dagar med fred och acceptans, vissa dagar kämpar jag hårt med att inte slänga på mig största kläderna o gömma mig. Med att äta choklad en tisdag för att jag vill det. Vissa dagar är knivigare än andra, vissa dagar är jag hårdare emot mig själv. Men jag har kommit så långt på vägen till att acceptera mig själv och min kropp för den jag är. Oavsett vikt har mina höfter varit där, putet på magen likaså och vad gör det? Inget, absolut inget. Jag är perfekt ändå. 
Jag och min kropp är de ända som behöver leva ihop föralltid. Idag tar jag ännu ett stort steg mot attt acceptera mig själv fullt ut, tänk vart jag kan vara om ett år <3
 
yogareflekteradela | yogareflekteradela | |
Upp